تالا 11 ساعت اینترنتو توی یه روز پکوندی؟؟

اومدم که   

put the glass down

   کنم!!!

 .
    error e 678 رو اعصابمه!!! 

. 

  آشغال کله میدونی یعنی چی؟ یعنی کسی اگه در دسترس نباشی بت اس ام اس میزنه میرینه به اعصابت!!
البته لزومی نداره فکر کنی همچین چیزی برای من پیش اومده موضوع اینه که هی میخوام به روی خودم نیارم کیه که به نظرم آشغال کله اس!!

. 

   دیگه اینکه....بالاخره یه نفر این وسط مسطا کارو به گه میکشه دیگه حالا یا دوسش داری فقط دلخور میشی یا نه اینجوری مثه خر عصبانی میشی میخوای بترکی!!

. 
   آقا من

 fun و social 

ام خالی بشه قاطی میکنم هرکی میخواد بخواد نمیخواد هِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرّی!!!!!!!!!


               
                 
                  آخه تو عصرای به این بهاری ایی کی میشینه خونه؟؟؟




اینقدر دلم میخواد حرف اون آقاهه که تو تلوزیون بود رو یادم بیاد
هرچی بود دور و ور همین بود که:


محبت یا دوست داشتن  مثه بانک می مونه و هر آدمی که شما رو می رنجونه شما با استفاده از اون سرمایه ای که دارین اونو می بخشین و یا اگه خواسته ای ازتون داره شما می تونین بهش وام بدین حالا اینکه اون آدم چقدر براتون عزیز هست تعیین میکنه شما  چند واحد محبت خرجش کنین ...
و در شرایط مشابه اون شخص هم یه سری از توقعات شمارو بر آورده می کنه و  و این طوری وامی رو که از شما گرفته پس می ده و از سرمایه شما چیزی کم نمیشه...
 ولی اگه این بده بسون وجود نداشته باشه  ... جایی میرسین که شما هی از سرمایه خودتون خرج می کنین و چیزی جایزگینش نمی شه...و دیگه هیچ واحد محبتی براتون باقی نمونده که بوسیله اون  بتونید ببخشید و فراموش کنید..
 


حالا چقدرش رو از خودم در آوردم نمیدونم .....



ولی وقتی دلخوری و کینه و سوء تفاهم و مشاجره پیش بیاد، خدا نکنه که حریم ها شکسته بشه و قبح بعضی چیزا بریزه  ...اونجاست که هیچ چیز نمیتونه رابطه رو به شکل اولش برگردونه و جای زخم ها هرچقدر هم که زمان بگذره ترمیم نمیشه..
و توی این شرایط کسی بیشتر ضربه می خوره که بیشتر رفته تو بحر رابطه.


اینه که آدم نباید کلاً زیادی بره تو بحر چیزی..
و نباید به بازیکن های اصلی وابسته شد ...
وابستگی با خودش حساسیت میاره و توقع...


همیشه باید اعضای ذخیره قوی ایی هم داشت !!

دکتر دانشی یه دفعه می گفت:
 دو نفر سرشون رو از پنجره زندان میکنن بیرون یکیشون بالا رو نیگا میکنه میگه چه آسمون قشنگی و اون یکی پایین رو نیگا میکنه ، به سیم خار دارای حیاط زندان ...

....
چیزهایی هست 
،  که نمی دانم
می دانم  ،  سبزه ای را بکنم خواهم مرد
می روم بالا تا اوج
  ،
 من پر از بال و پرم
راه می بینم در ظلمت  
،
 من پر از فانوسم
من پر از نورم و شن
و پر از دار و درخت
پرم از راه
،  از پل  ،  از رود  ، 
از موج
پرم از سایه برگی در آب:




                                       چه درونم تنهاست...
                                                                                  
                                                                                                                                    سهراب سپهری

بعضی اشتباهات هست که آدم رو

Game Over

 می کنه ...
هیچ جوره نمی شه جبران کرد !
امتیازاتی رو که از دست می دی ،  قدرشون دستت میاد...
 
حالا می شه گفت  «امتیاز» ....«لحظات غیر قابل تکرار»....« فرصت ها »....«اعتماد ها»
یا هرچیز دیگه ای که اسمشو بذاری
به هر حال از کفِت رفته ....