خوب یکی شعورش نمی رسه دیگه زور که نیست
هر بیمار روانی ایی به یه چیزی آلرژی داره
خوب یکی هم "تلفن" میبینه قا طی می کنه
آدم از "هر کسی" که نبا ید انتظار داشته باشه
فقط بدیش اینه که یکی که در جریان نیست بد جوری جا می خوره
حالا بیا و ملت رو بذار تو جریان...دق می کنی تا اون موقع

شیطونه  میگه بزنم همه آرشیو رو حذف کنم وبلاگو بفرستم قاطی باقالیا ها!!
حالا هی من به رو خودم نمیارم


بد بودن خیلی راحت تر از خوب بودنه    و
من اوصولا آدم راحت طلبی هستم

چند وقته احساس راحتی نمی کنم....مثل اینکه تلاش بیشتری لازمه
ولی من آدم راحت طلبی ام! 

"celebration of being human"

می دونی این هوای آفتابی جون می ده برا چی؟    



برا اینکه ماشینو ببری کارواش!!!!


ولی نه..جدی... اگه اعتماد به نفسشو داشتم مینوشتم که ..
هر وقت هوا این طور "به شدت" آفتابیه من احساس خوشبختی می کنم..
و یهو یادم میفته که چیزای زیادی هستن که من به خاطر داشتنشون از زندگیم خوشم میاد!

             

خدا سایه اصفهانو مردمشو هم از سر ما کم نکنه ...
 
خدایش خوش گذشت!