Destiny has a funny way When it comes and takes all your cares away

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه           هیچ چیزش به جز از وصل تو خشنود نکرد

به هرحال دلیل نمیشه ....

فعلا دلم نمیخواد بمیرم....

یه چیزایی رو تازگی ها ازش لذت میبرم که سابق بر این نمیدونستم چنین لذتبخشند...خوشحالم که حس میکنم از غفلتی برون شدم !

حالا این تاثیر کدوم ماده شیمیایی یا گیاهیه نمیدونم .. تعدادِ اتفاقاتی که برام تا دیروز معمولی بودند و حالا تبدیل به موهبتی بزرگ شدند، این چند وقته زیاد شده  و یک  جریان خوشبختی روانی در همه چیز حس میکنم و نمی‌خوام حتی یک گوشه از این به شدت زندگی کردنم خدشه دار بشه ...حالا موهبت‌ها هرجه بزرگتر ،ترس از دست دادنشون طاقت‌فرسا تر !

فکر کنم توی زندگی قبلیم گدا بودم... یا به مزرعه‌ام ملخ زده بوده ....یا یه نویسنده فهیم بودم که درتنهایی مُردم...یا آخر عمرم توی خانه سالمندان بودم .... یا زیر سن قانونی در یک کارخانه کفش کار میکردم.... یا توی پرورشگاه بزرگ شدم....

حالا ایشالا توی زندگی بعدی هرچی میشم، پسر بشم...درضمن هم بدونم توی زندگی قبلی دختر بودم !!!

بسی خوش رفت

بسی خنده شد

بسی...

 

پول ،موبایل، طرح زوج و فرد، بنزین ،کلاس ۷.۳۰ صبح ،رودرواسی ،دلسوزی، کِرم، اُرد ، بی‌شعوری ،تئاتر مسخره ، کرم‌پودر،مسواک، لنز ،زگیل،بتادین،پیانو

مرد‌ه‌شور همشونو ببرن!

 

I Find It Kinda sad!

 هولم نکن

دارم فکر می کنم چطور مطرح کنم

خوبه با یه سوال شروع کنم

یه سوال کلیدی

و   تعیین کننده

 

 چرا؟

نه ...واقعا چرا ؟

 

خوبه به نشانه اعتراض یه حرکت نمادین انجام بدم

خالکوبی چطوره؟...میگم همین قلبه‌رو برام در بیاره !!!

****

بالاخره توی یکی ازهمین پستها مطرح میکنم!

آقا پا نشیم بریم اون دنیا بگن خوب حالا هرکی هر چی باور داشته همونو سرش پیاده می کنیم؟!

اگه این جوری باشه من شدیدا باور دارم پس از مرگ موسیقی وجود داره

و لذت سیری پس ازگرسنگی... و لذت بوییدن گل مورد علاقه‌ات ، مثلا نرگس ... و  شوق و تمنای یه بغل محکم  بعد از دلتنگی

ولی جدی هم که بخوام فکر کنم ،به عدم اعتقاد ندارم ولی به اشراف و کنترل بیشتر، چرا 

درست ،که مرده دستش از دنیا کوتاهه ولی روح دستش کجا بود که بخواد بلند باشه یا کوتاه ؟  روح بر فراز عالم پرواز میکنه !

***********

این «سیم کارد رجیستراِیشن فِیلد» رو مغزمه !

 

Nirvana در اصطلاح بودایی گری لحظه جدایی از دنیا و رهایی از تناسخات متعدد یا کارمای این جهان را گویند.این لحظه در واقع آرامشی درونی است که غالبا پس از مرگ به دست می آید.

*******

شونه هام درد میکنه ....

 

" لِتس لیو هَپیلی اِوِر اَفتِر"

عزیزم فقط یه تست بازیگریِ ساده‌اس..

معلوم نشه که لاشخوری....همین!