« ... و آنگاه که گریزگاه نیابی ناچار به تخیل روی می‌آوری و تخیل فاصله خواهد انداخت بین تو و واقعیت اطراف تو و آنگاه که با توهمات انس گرفتی دیگر خود نخواهی بود. موجودی خواهی شد بهت زده و گیج که بین زمین و آسمان معلق است. نه توان پذیرش واقعیت دارد و نه از تخیل دل خواهد کند.»

http://gisgolabmemory.blogspot.com



اتللو مرده است !

فعلا کرمم خوا بیده !!!!

"چرکه" این هوا !!!!

اگر لنز  hard داشته باشی...یه 3 هفته هم  بیشتر نباشه که خریده باشیش...باد هم اساسی بیاد ...اون موقع اس که هی از چشمت آب میاد و می تونی از اقصی نقاط تهران یه دایرالمعارف مطلک جمع کنی..قربونش برم محدودیت  سنی هم نداره !  جقله به من میگه
 "هنو بچه ای ".....توروخدا ببینا! آخه من به تو چی برگردم بگم فنچول؟؟؟؟!!!!!!!

خودم فک می کنم که این که آدم  نخواد شناخته بشه از اینه که ...یعنی  از هر چی هست از اعتماد به نفس بالا و "جسارت" نیس......محافظه کاری و محطاط بودن خیلی کوفته خیلیییییییییییییییییی! تازه بدتر از اون اینه که نه از html چیزی حالیته نه از frnotpageلپ کلام کلا از کامپیوتر خیلی سرت نمیشه اونوقت میخوای یه وبلاگ مکش مرگ ما هم داشته باشی با موسقی و کلی لینک ....  

چه روز مسخره ای!   تازه تصادف هم کردم....
من بیمه چه می دونم کجاس! حالا باید برم اونجا بگم چی؟