حداقل از امروز به بعد می دونم که اگه یه عالمه پول گیرم بیاد می‌خوام باش یه کارخونه ساخت آی‌سی و تراشه بزنم !!!

 

 

آدمی، برای کسب اعتبار گُه می‌خورد اعتبار دیگران را تخریب کرده و زیر سوال ببرد !

امروز یکی بهم گفت "میدونم منظورت دقیقا چیه! "  نمیدونم مدت مدیدی بود این جمله رو نشنیده بودم یا اینکه اصلا اولین باری بود که بالاخره یکی فهمید که این جریان از چه قراره ...

 

خوشی زده زیر دلم، چون صبحام عصره، ظهرام عصره، خوب عصرام هم که عصره ،شبام عصره، نصفه شبام عصره ،دم صبحم عصره، همه عصرام هم عصر جمعه‌اس

دوست دارم بدونم انسانهای اولیه وقتی صبح بیدار می شدن ... شکارشونو میکردن، خوب بعدش چی کار میکردن؟

شاید باید خوشحال باشم که این حسو دارم .... حس یه آدم پول دار ! (البته مطمئنا نه به خاطر اینکه خیلی پول دارم چون حداقل در حال حاضر به یه یک قرونی که نه ،چون باش هیچ غلطی نمی‌تونم بکنم ولی چرا به یه هزار تومنی محتاجم ... تا اول برج! )ولی حس کشنده‌ای‌یه... چون دلیلی برای تکون خوردن نمیبینم ...اینم یعنی گندیدن ! مفهومه؟ 

http://sag-dooni.blogspot.com/2006/09/blog-post_10.html

بعد از اینکه لینک بالا رو خوندید خودتون برید اینجا آهنگ wish you were here رو گوش کنید !

 

 

 

 

همَتون خفه شید...همتون ...حتی شما دوست عزیز!

خب تا وقتی سگدونی هست جایی برای حرف دیگه ای نمی مونه !

هرچی پیش خودم حساب می کنم میبینم که حرف حسابه دیگه

 درواقع همه آدم هایی که از تنهایی گریزونن، مهربونن... و در بعضی موارد منت کشن

 و شاید حتی بالعکس ! قضیه" اگر و تنها اگر" و ایناس !!!!