اومدم که   

put the glass down

   کنم!!!

 .
    error e 678 رو اعصابمه!!! 

. 

  آشغال کله میدونی یعنی چی؟ یعنی کسی اگه در دسترس نباشی بت اس ام اس میزنه میرینه به اعصابت!!
البته لزومی نداره فکر کنی همچین چیزی برای من پیش اومده موضوع اینه که هی میخوام به روی خودم نیارم کیه که به نظرم آشغال کله اس!!

. 

   دیگه اینکه....بالاخره یه نفر این وسط مسطا کارو به گه میکشه دیگه حالا یا دوسش داری فقط دلخور میشی یا نه اینجوری مثه خر عصبانی میشی میخوای بترکی!!

. 
   آقا من

 fun و social 

ام خالی بشه قاطی میکنم هرکی میخواد بخواد نمیخواد هِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرّی!!!!!!!!!


               
                 
                  آخه تو عصرای به این بهاری ایی کی میشینه خونه؟؟؟




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد