یه نظریه هست که می گه  :

هیچ چیز به اون بدی که به نظر می رسه نیست!

 
و یه پیشنهاد...
همیشه مد نظر داشته باشید که
 "کاه از خودت نیست کاهدون که از خودته"!

دارم حساب می کنم ببینم چند دفعه دیگه لازمه پشیمون شی تا یاد بگیری اول فکر کنی بعد دهنتو باز کنی!!
آخه آدم  همواره از زبونش شرمنده؟!

خدا  یه ماه آینده  رو به خیر بگذرونه...
البته  اسم نمی برم...ولی وضعش خیلی وخیمه!

بعضی وقتا آرزو می کنم ای کاش باورهای محکم تری داشتم ...

"باری به هر جهت" می گن؟

می خوام بدونم اگه شما , خوبی , داری لطف می کنی ؟ کثافت کاری نکردن یه سرویس    اضافه اس؟ جزو خدمات ویژه محسوب میشه؟ بیچاره وظیفته آدم باشی وقتی قاطی انسانها  خلق شدی !
 بعضیا رو توهم ور میداره...تو رویاهاشون سیر میکنن !! به قرآن !

وابستگی اونقدر بی سر و صدا پیش میاد که آدمو غافلگیر می کنه..
 متنفرم از این که حس کنم یه شرایطی موقتیه ..

بد کوفتیه این «عادت»!

می خوام بنویسم  
      دلم آشوبه ...گیج میزنم... حال خودمو نمی فهمم...
      ولی می گم بهتره دست از این مسخره بازی ها بر دارم و سعی کنم شبیه به یک دختر20      ساله رفتار کنم
بنابر این
      توانا بود هر که دانا بود 
      سحر خیز باش تا کام روا  باشی




ولی من آشوبم , آشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب  !!!! :((