کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد

یکی از همین روزا میمیرم

 

شنبه

یه شنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهار شنبه

پنج شنبه

یا جمعه

 دو ما ه دیگه ......فکر کن !!!

از سرما برای سیگار کشیدن هم دستم را از جیبم در نمی‌آورم چه برسد برای نگهداشتن گوشیی که صدای تو را از هزار کیلومتر آنسوتر می‌آورد ... تازه آن هم  بعد از یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک دقیقه تاخیر ! مگر نمیدانی؟ آن یک دقیقه را میتوانم در حضور مراتبی بس بالاتر از تو باشم !

 

*دیگر حتی دلیلی برای پایانی خوش هم نمیبینم!

 

اونایی که تنها میرن کافی شاپ یا توی کتابخونه رمان میخونن منظورشون چیه؟ یعنی آهای ملت تنهایی منو تماشا کنید یا  نگاه کنید من چه آدم کتابخونی هستم؟

خوب آخه من این گوشه نشستم  حداقل این یه دفعه رو دارم آروم آروم و بی سر و صدا واسه خودم غصه می خورم ...کاری به کسی داشتم؟ چیزی گفتم ؟ خوب چرا به پرو پاچه من می پیچی؟

دلم می‌خواد تولد امسالم متفاوت باشه ...اما چه جوری.... نمیدونم