just thot abt listening to another song together

Lyrics

همین جوری.

برام جالب بود.

یه چیزی!

واقعا ناشکریه‌ها ....خیلیها گوشی موبایل هم ندارند .... حداقل‌اش اینه که من با صدای یه N70 صبح به صبح بیدار می‌شم !

ولی صدای زنگش هنوز تو گوشمه...بعضی وقتها هم توهم ویبره می‌زنم !

یه چیز دیگه...

در یک زندگی ایده آل جلوی تلوزیون یک یونیت دندون پزشکی وجود داره ....راحـــــــــــــــــــت!

البته صندلیش کفایت میکنه!

خشک کن هم باشه که دیگه زندگیِ دست نیافتنی میشه...همون یونیت خوبه !

 

دیگه  باید خر شانسی رو به حد رسونده باشی که اگه قراره به فرزندی قبولت کنن، لاینل ریچی بیاد به فرزندی قبولت کنه !

!Same Old Fears

در ارتفاعات بلند -خوندم یه جا- مغز انسان خیلی کند کار میکنه...منظورم خیلی کنده ،خیلی...وهمین طور واقعا بلند...جایی دور و ور ارتفاع اورست . به این معنی که جسم تقریبا در خدمت مغز نیست ... (معلومه روزنامه اطلاعات دیروز رو خوندم؟)

حالا حساب کن که یه  گیاهی  هم وجود داره که ...که روی قسمت نمیدونم چیچی و چیچی و قضاوت و چی چیه مغز اثر میذاره و باعث میشه بهترکار کنه(اینجا که تابلو نیست توی اخبارپزشکی شنیدم؟)

پس ،تا اینجا ، مغز،یه قسمتهایی داره که می‌تونه تحت یه شرایطی درست کار کنه یا ریپ بزنه....

همین دوتا قضیه برام کافی بوده که به خیلی از نتایج برسم...(مثلا اینکه اگه یه آدم کور می تونه اورست رو فتح کنه ...خاک بر سرمن!)

ولی هنوز نمیتونم خصلت آفتاب پرستیم رو توجیه کنم ،ازاون بابت که پنجره خیلی دوست دارم نمی گم خصوصا اگه تمام روزآفتاب داشته باشه ... از این باب میگم که در هر جا و مکان و شرایطی که قرار میگیرم.. یک دفعه سر حساب میشم که به رنگ اون موقعیت در اومدم

واقعیت ها ،خوبیها، بدیها همیشه همونی که بودند میمونن...چیزی که عوض میشه نظر منه ...ومعیار های من...که اونم تابع شرایطه...از همه مضحکتر اینه که می تونه تابع تغذیه باشه

پس شخصیت دیگه چه مفهومی داره؟ منظورم روال و عادات رفتاری منحصربه یک فرده

*****

بگذاریم که احساس هوایی بخورد

چند وقته زیر نظر گرفتم....خودمو...

میذارم دیگه هرجور که عشقه میکشه به شرایط مختلف عکس العمل نشون بده

دارم لیست میکنم کدوماش مال شخصیته‌اس کدوماش مال آفتاب پرسته

دارم با خودم آشنا می‌شم

بعضی مواقع غافلگیر  می‌شم و بعضی مواقع بد جوری می‌خوره تو پرم! 

*****

فعلا دلش می‌خواد بره شمال !!!!

 

این همون دو ماه دیگه‌اس!!! واقعا چه رویایی!

!It's hard to get by just upon a smile

 

صفر کلوین وجود ندارد و سکوت مطلق هم!