آقا پا نشیم بریم اون دنیا بگن خوب حالا هرکی هر چی باور داشته همونو سرش پیاده می کنیم؟!

اگه این جوری باشه من شدیدا باور دارم پس از مرگ موسیقی وجود داره

و لذت سیری پس ازگرسنگی... و لذت بوییدن گل مورد علاقه‌ات ، مثلا نرگس ... و  شوق و تمنای یه بغل محکم  بعد از دلتنگی

ولی جدی هم که بخوام فکر کنم ،به عدم اعتقاد ندارم ولی به اشراف و کنترل بیشتر، چرا 

درست ،که مرده دستش از دنیا کوتاهه ولی روح دستش کجا بود که بخواد بلند باشه یا کوتاه ؟  روح بر فراز عالم پرواز میکنه !

***********

این «سیم کارد رجیستراِیشن فِیلد» رو مغزمه !

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:32 ب.ظ http://7thday.blogsky.com

این چیزا را که گفتی، همه بهش اعتقاد دارن، چون از اون جنسه که همه می‌خوان. اون چیزایی که می‌گن، راجع به چیزائیه که به زبون نمی‌یان. اونا راز نیستن که بیان بشن، اونا سرّن و فقط تو قلب آدم‌هان. در ضمن روح چیز عجیب غریبی نیست. ماها همون روحیم دیگه. خوشحالم که زندگیم همین ۷۰ سال دنیا نیست، که اگه بود بدجوری باخته بودم؛ ولی وقتی ۶۰ را به بی‌نهایت تقسیم می‌کنم، می‌شه صفر؛ خب من تقریباً هیچ درصدی از زندگیم از دست نرفته و چیزی از دست نداده‌ام! روح همون مائیم بعد از ۷۰، ۸۰ سال زندگی تو دنیا. خیلی هم باحالیم. اختیارات خود آینده‌ات را کم نکن. :)
ااا تو سیم کارد رجیستریشن فیلد رو مغزته ولی من بچه‌ام رو گازه! فعلاً.

بهارک چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

همون رو مغزته که این چیزارو می گی!! البته رو مغز ما هم هست!! از شما چه پنهون منم از آذر تا حالا خیلی به این چیزا فکر می کنم ؛-)

ملقب به عسل چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ http://30in.persianblog.com

امروز هم هی می خواستم بپرسم چرا موبایل نداری ! هی یادم رفت !!!!!!

ملقب به عسل چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://30in.persianblog.com

عزیزم تو با این کاری که امروز در حق یه آدم مستحق کردی ، دنیا و آخرتتو خریدی !!!!
.
.
.
دیدی این آدمهایی رو که بدهکارن ! هی هندونه میذارن زیر بغل ِ طلبکارشون !!!!

میلاد.... پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ب.ظ

نه
نترس
اینجوری نمیگن........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد