چه برنامه ریزی‌هایی برای آدم می‌شه آدم روحشم خبر نداره

کی گفته اونایی که باهاشون احساس نزدیکی می‌کنی باید باهات روراست باشن؟

باز اُمُل شدی؟

******

 

                                                خدایا چی شد که منو امل آفریدی؟

                                                   دستت خط خورد؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ http://ghezelbash.mihanblog.com

فکر کنم گل اضاف آمده بود

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ

من امروز بر حسب اتفاق ، یکی رو دیدم که بلوزش سرمه ای بود و یقه پیراهنشم سفید !!!!!
بر حسب اتفاق تو رو هم می شناخت !

نه که فک کنی من چیز ِ خاصی فک می کنما !!!!!

کلا خوشحالم که یه چیزی پیدا کردم که بهت گیر بدم !

-----------------------------------

زیاد غصه شو نخور ! خب به هر حال بعضیا هم باید امل می شدن دیگه !!!!!!
تو امل هم باشی ، من به snake بازِمون افتخار می کنم !!!!!

ملقب به عسل شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ http://30in.persianblog.com

این پایینی رو من نوشتم !

خواستم بگم که بدونی !!!!!

نکنه تو هم امل شدی؟ آدم هر چی میبینه که داستان نمی سازه آخه قربون قدت برم من!
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد