می خوام یه اعترافی بکنم

خیلی با خودم کلنجار رفتم

واقعاً گفتنش برام سخته

هرچند من تصمیم خودمو گرفتم....هیچ برام مهم نیست

جسارت می خواد گفتنِ چنین حقیقت تلخی...
ولی به هر حال همه وقایع زندگی که در کنترل آدمی نیست


..

....


.......


...........


خوب من خیلی از این آهنگ شهرام شپره خوشم میاد دست خودم که نیست!!!!
                                                                                                                
                                                                                                              
این:

  ...
آخ چقده دوسِت دارم ، بیشتراز یه عالمه
قد جونم اینهمه، هنو میگی بازم کمه
تو این دنیا ،تو این عالم، میونِ این همه آدم،منو باش دل به کی دادم به اون کسی که نمیخوادم
کسیکه داده بر بادم
دلم شیشه ،دلت سنگه
واسه سنگه دلم تنگه
دلِ تنگم یه رنگه ،دلت با من 1000 رنگه
همش در حال جنگه......

http://www.iransong.com/album/1902.htm

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ

:)):)):)):)):)):)))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد