دارم حساب می کنم ببینم چند دفعه دیگه لازمه پشیمون شی تا یاد بگیری اول فکر کنی بعد دهنتو باز کنی!!
آخه آدم  همواره از زبونش شرمنده؟!
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 ب.ظ

واقعاً هااااااا!!!!
اصلآً فکر نمی کنی. مگه مرررضضضضضضضض؟؟؟؟؟
همیشه همینه کارت!
اهههههههه

ادم فروش چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ب.ظ

فکر کنم هیچکی تورو دوست نداره اخه هیشکی نظر نمی ده .ولی من دوست دارم ؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم شاید دلم برات سوخت برای همین نظر دادم.

لازم نکرده دلتو ن بسوزه شما..اونایی که باید بذارن میذارن به جای اینکه خیال ورتون داره بدونین که دوس داشتن ربطی به نظر گذاشتن نداره این همه لطف و توجه رو جای دیگه خرج کنین!

امیرحسین جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ق.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

~~~فکر کنم هیچکی تورو دوست نداره اخه هیشکی نظر نمی ده .ولی من دوست دارم ؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم شاید دلم برات سوخت برای همین نظر دادم.~~

منم اینارو میگفتم همین جواب رو بهم میدادی!؟
هی...خوبی تو!؟

واضحه که...... نه!

من خوبم تو چطوری؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد