"celebration of being human"

می دونی این هوای آفتابی جون می ده برا چی؟    



برا اینکه ماشینو ببری کارواش!!!!


ولی نه..جدی... اگه اعتماد به نفسشو داشتم مینوشتم که ..
هر وقت هوا این طور "به شدت" آفتابیه من احساس خوشبختی می کنم..
و یهو یادم میفته که چیزای زیادی هستن که من به خاطر داشتنشون از زندگیم خوشم میاد!

             
نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:46 ب.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

منم هم
امیدوارم همیشه خوشبخت باشی

امیر مسعود چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ق.ظ

واسه کسایی که ماشین دارن خوبه...ولی ما که نداریم باید بریم تو خیابون تاکسی بگیریم بدش از آقای راننده خواهش کنیم بقله یه جوب ماشینشو پارک کنه...بدش دو نفری بیافتیم به جونه ماشینش بسابیمش........وااااااااااااااااای... چقدر رمانتیییییییییییییک.

الهام چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:50 ب.ظ http://elhamdanesh.blogsky.com

اما من در شرائط عادی هوای بارونی رو بیشتر دوس می دارم.
تو رو هم دوس می دارم!!!!!!!!

آخ جون !! منم ...دو نقطه دییییییییییییی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد