! the most worng direction  

گفت که انشا بنویسید ای کاش من یک ... بودم 

 از روی بی خیالی یه نگاهی به دور و ور کردم و گفتم ای کاش این عقربه های ساعت آخر زنگ را نشون می داد و ما از شر این انشا خلاص می شدیم  

نوشتم ای کاش من یک ساعت بودم ! بعدا که انشام مورد استقبال قرار گرفت تو دلم از انگیزه نوشتنش شرمنده بودم ولی به روی خودم نیاوردم

الان؟ الان بیشتر دوست دارم یک کارت پایان خدمت سربازی باشم !  

به هر رو!! نیک که بنگری رویا ها نباید چنان هم دست یافتنی باشند  بهشون می رسی و دلیلی برای ادامه نداری 

باید می نوشتم

جهانگرد  

تور لیدر 

عکاس 

نوازنده 

روانشناس  

 که یادم بماند .. 

 

ننوشتم..

نظرات 2 + ارسال نظر
فیدبک جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

:) چه خوب که اخیرا هستی

live poet سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

salam shaere morde khoobi? fek konam 6 saali hast nadidamet .che hesse gharibiye yeki ro dust dashte bashi oon vaght bad az 6 saal behesh begi. naaa???? .. bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد