به سلامتی !

بیبن میشه مثلا یه روز صبح پاشی همینجوری که داری حوله رو می‌کشی به صورتت و خشک می‌کنی ،تا حوله‌رو  روی چشمات فشار می‌دی می‌فهمی که چشمات یهو امروز صبح مایع شده   تا بیای به خودت بجنبی ،محتویات چشمت مثه اشک از حدقه چشمت جاری می شه و تخلیه میشه .تو می مونی و ۲ تا گودی سیاه روی صورتت  یا  شایدم ۲ تا چاه با عمق بی نهایت !به همین راحتی ! یعنی می خوام بگم یه همچین چیزیه سلامتی ! سلامتی بدهی به کسی نداره ،یهو از فردا صبح می تونه نباشه و دستت  هم به جایی بند نباشه، خیلی ریلکس !  

چشم وظیفه ای نداره ببینه ! گوش وظیفه‌اش نیست بشنوه ! هر لحظه هزاران هزار بار زاییده میشیم! هر ثانیه متولد می شیم و هر آن زندگی از سر بهمون داده میشه ،هر لحظه بودنمان با هزاران هزار نعمت و بخشندگی گره خورده !نعمتی که خاصیت دیدن رو به چشم اهدا میکنه و.....  خاصیت بودن رو به ما ! 

یه همچین چیزیه سلامتی  !

نظرات 4 + ارسال نظر
هیچ سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ق.ظ http://mindzeinab2009.blogsky.com

نشانه های یک روح بزرگ و شخصیت فکور و دلداده در نوشته هایتان پیداست از افرینشگر این عظمت ها بخواهید که همچنان روح حیرت زده و معترف به ژرفناکی هستی را که معمولا خیلی زود در زیر انبوه عادات های زندگی به فراموشی سپرده می شوند در وجودتان زنده و بالنده نگه دارد ...کامیاب باشید و بالنده

مسلم سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق بفرمان

حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

بهارک شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

عزیزم عاشقتم می دونستی؟!؟!؟!

خاتمی جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://khatami1.blogsky.com

درینجا رمز، رمز عشق بازی است

جز این نقشی، هر نقشی مجازی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد