ّ
!I Can't Get used To living Without YOU

آدمی ممکنه چند تا بچه داشته باشه و خوب مثلا یکی دوتاشونو بیشتر از بقیه‌شون دوست داشته باشه که خوب به نظر من طبیعیه ...ولی آدمی به هر حال یه ننه بابا بیشتر نداره و همون بابایی که یکی دو تا بچه‌اش رو از بقیه بیشتر دوست داره همون تنها بابای بچه‌اییه که از بقیه کمتر دوست داشته میشه...
اینو گفتم نه اینکه ندونی ...ولی خوب گفتنش با نگفتنش فرق که میکنه!
*
درضمن فکر نکن که همه اونایی که خودکشی میکنن آدمای افسرده و بدبخت و اَه و اَخ و تفی بودند...من سراغ دارم کسایی رو که از زور عصبانیت می‌خوان پنجره رو باز کنن و بپرن بیرون و خــــــــــــــــــلاص!
نظرات 2 + ارسال نظر
فیدبک دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ

حرف منو زدی. براووووو. همه کلمات برا منم بود. یه همزاد اینور وجود داره!

مسعود چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=3398

با سلام . تبریک میگم – وبلاگت عالیه – باید اعتراف کنم که یکی از باحالترین و به دردبخورترین وبلاگهایی که تا حالا دیدم وبلاگ شماست . راستش همه چی داره و میتونم بگم که یه وبلاگ کامله . ولی از یه چیز خیلی تعجب کردم !!! همه کسایی که وبلاگ بزرگی دارن با استفاده از یک طرح ساده صاحب درآمدی میشن و مزد کارشون رو میبینن ولی در وبلاگ شما چنین چیزی ندیدم ! فکر کردم شاید کلا از موضوع خبر نداری- به هر حال چون وبلاگت رو پسندیدم میخوام بهت یاد بدم آخه از مطالب توی وبلاگت خیلی استفاده کردم .
میتونی با گذاشتن یک بنر تبلیغاتی توی وبلاگ که جای آنچنانی نمیگیره ماهانه تا حدود 50 هزار تومان درآمد اینترنتی داشته باشی .
من بعد از این که نظرم رو نوشتم اسمم رو مینویسم ولی به جای آدرس وبلاگ خودم اسم یک سایت درآمد زا رو میزارم-روش کلیک کن و برو توش-در عوض آدرس خودم رو انتهای همین نظر مینویسم .
وقتی وارد همون سایت درآمد زا شدی از سمت راست-بالا بر روی عضویت کلیک کن وعضو سایت شو – بعد از اتمام ثبت نام با پیغام "بعد از 24 ساعت فعال میشوید و ..." رو به رو میشی . یعنی بعد24 ساعت دیگه میتونی با نام کاربری و رمز عبوری که توی ثبت نام دادی وارد محیط خودت بشی . بعداز اینکه وارد محیط خودت شدی برو به قسمت "تبلیغلات گرافیکی" و از اونجا چند تا کد جاوا بردار و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خودت کپی کن – توی وبلاگت چند تا تبلیغات میاد که با هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبلاگت بر روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا – بعد از اینکه امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو به شماره حسابی که توی ثبت نام وارد کردی میریزن . من که بازدید آنچنانی ندارم ماهانه فقط 30 تومن در می آرم ولی بعضی از دوستام که بازدیدشون زیاده ،ماهانه 200 هزار تومان هم در می آرن . به هر حال امیدوارم کمکت کرده باشم . به ما هم یه سری بزن :
www.Minos.BlogSky.con

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد