You can Break a Heart with just a word or two


آدم خودشو که با خدا مقایسه نمی‌کنه!...اگر فکر میکنی که وقتی تو خودت ، خودت رو نمی بخشی چه طور میتونی انتظار داشته باشی که خدا تورو ببخشه ، باید بدونی که خدا بخشش و گذشتش از تو بنده ناچیز هزاران مرتبه وسیعتره


غیر از اون سوالی که دارم اینه که آیا لینوکس در مقابل ویندوز همانا کامپیو تری بدون موس در مقابل کامپیوتری با موس می باشد؟!


نظرات 3 + ارسال نظر
سیم پیچ پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

چون کاربرای ویندوز چندین برابر لینوکس هستن؛ امکانات بر روی ویندوز تمرکز پیدا کرده؛ اینه که اینطور به نظر می یاد وگرنه لینوکس خیلی جاها از ویندوز سره! تازه لینوکس سیستم عامل دانشگاهی... یعنی شخصیت های آکادمیک دنیا و دانشجوهای دانشگاههای معتبر دنیا بیشتر طرفدارش هستن چون اپن سورسه و قابل دستکاری و... خلاصه تجربش برای اونایی که حرفه ای تر دوست دارن کار کنن و البته در مواقعی همراه با دردسر خوبه. بگذریم.
خدا خیلی بزرگه. اهمیت ماهاس که ارزش کارای بدمونو براش بزرگ میکنه.
نمیدونم یهو به ذهنم رسید شاید اینی که گفتم هم چرت باشه. خلاصه میگن اگه انسانها میدونستن که خدا چقدر دوستشون داره در جا جوون می دادن.
خیلی وقته نمی نویسیهااااا!!! ما هر شب سر میزنیم میبینیم که نیستی!!!
آخ چقدر بدم می یاد که فاصله مجازی و درست نوشتن را رعایت نکنم ولی چیکار کنم پشت یه کامپیوترم که tray layoutنداره!
خوب باشی و همیشه برقرار و همیشه دست به کیبورد.

ملقب به عسل سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://30in.persianblog.ir

سلام علیکم !
دیدی هفته تموم شد و ما باز هم موفق به رویت روی ماهتون نشدیم !!!! دیدی ؟!!!!

من اوایل که با لینوکس آشنا شدم تنها چیزی که هی ملت می کردن توی مخم این بود که امنیتش بالاتره و واسه کارهای شبکه بهتره و تنها مشکلی که داره اینه که در کارهای گرافیکی ضعیف تر از ویندوزه ! اما الان که مدتی است با ubuntu که از فک و فامیلای لینوکس آشنا شدم ، سیستم عاملی به خوبی این ندیدم ! البته اعتراف به این قضیه خیلی برام سخت بود!

همه چی توش مجانیه ! هر برنامه ی کوفتی ای که بخوای داره ! جماعتی دست به دست هم دادند و هر کم و کسری ای داره -ساختن و می سازن و در اختیار من و شما قرار میدن (تاکید می کنم : مجانی ! )که البته شما هم می تونی جز اون جماعت باشی ! فقط یه کم user اش فرندلی نیست - که البته واسه اینه که ما از وقتی چشم باز کردیم ویندوز دیدیم و به اون عادت کردیم !!!!
به طور خلاصه لینوکس بسی از ویندوز بهتره - اگر پٌرفشنال به زندگی ِ رایانه ای نگاه کنی !!!

آره خب ! حق با شماست ! هم راجع به تایتل ات و هم راجع به بخشندگی خدا !
اصولا ببینیم همدیگه رو ! خوبه ! میگن !

پیمان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://360.yahoo.com

همانا ویندوز در مقابل لینوکس مثل هواپیمای چارتر در مقابل اف 16 می باشد.

اما من ارتباطش رو با بخشش ندونستما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد