شراب با شکلات

 

 

آی     شبنم     .......     شبنم    

 

 شبنم

 

 *

 

هر چیزی اولینش خیلی مهمتر و خوشایند تره؟

اولین قدم بچه ؟

اولین قهقه اش؟

اولین کلامش؟

اولین حس؟

اولین ....

پس چرا این اینجوریه؟

 *

دلم می خواد ریه هام پر باشه از اکسیژن

 گوشام پر از موسیقی

معده ام پر از غذا

 حتی مثانه ام پر باشه

 گلوم پر از بغض

 

  آخ   که اگه گریه ام می گرفت ...

 

 *

 

فکر کردم یه جایی رو پیدا کردم که حالا حالا ها دیگه لازم نیست بیام وبلاگمو بنویسم

چرا اینجوری شد پس؟

 *

با دنده 4 اگه بری می تونی با یه ذره دسکاریِ کلاج با هر سرعتی بری

مناسبِ کوچه ،بزرگراه ،اتوبان، پس کوچه

 

ولی یه جا کم میاد

 

 اگه کوچه تنگ باشه

کار به جای باریک بکشه

 

 

*

کم آوردم ..... همشو نباید با یه سرعت می رفتم

 

 

اونش جهنم

 

 

باهام قهر کرده

 

 

اونش جهنم

 

 

منو نمی بخشه

 

 

 

 

درونم!

 

 

 

**

 

کسی هست منو ببخشه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://alirezashaafi.persianblog.com

بهانه

بی تو
نه بوی خاک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم
چرا صدایم کردی
چرا ؟
سراسیمه و مشتاق
سی سال بیهوده در انتظار تو ماندم و نیامدی
نشان به آن نشان
که دو هزار سال از میلاد مسیح می گذشت
و عصر
عصر والیوم بود
و فلسفه بود
و ساندویچ دل وجگر















یک نفر باز صدا زد سهراب....
می تونیم با هم در این مورد بحرفیم.
شاد باشی

علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

راستی شعر از حسین پناهی بود....

الهام یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ

من یکی تو دهنتم میزنم. از دست توی بی شَعور!!!
فقط بذار صبح بشه!!
یک حالی ازت بگیرم!!!!

سعید یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.ghezelbash.mihanblog.com

از بخت یاری ماست که آنچه می خواهیم یا بدست نمی آید یا از دست میگریزد .
ببین بخودی با کلاج ور نرو باید فقط بری چون همه دارن پشت سرت تخته میان

[ بدون نام ] یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ

کی قهر کرده؟ اشنا؟فامیل؟دوست؟دوست پسر؟

توضیح دادم که....
دقت نمی کنیا !
درونم باهام قهر کرده ....درونم !

ملقب به عسل جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ق.ظ http://30in.persianblog.com

اگه دست ِ من بود ، همین الان زنگ میزدم بهت !

دقت کردی که چقد دلم برات تنگ شده ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد