Happy wife .... Happy life !

 

وقتی می گم یاد خیلی چیزا افتادم، فقط یه ابسیلونش خاطرات کودکیم بود و نه خود خاطرات بلکه کسی که نقش پر رنگتری داشت و اونی که وقتی خاطراتت رو مرور میکنی انگار بیشتر از توش رد میشه. نه درحد یه آواز خوش !

برگ کیه و ریشه کیه و هیزم شکن کی...

 

**************

 

هیچ دقت کردی دسته تبرهیزم شکنا ازچوبه؟

از ریشه ...بر ریشه !

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://belikespring.persianblog.com

فلسفی شدی!!!!!

شبه خدا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ق.ظ

اولا که بر عکس بهار باید به تو بگم نه تنها فلسفی نشدی بلکه این طرز نوشتنت از دو حال خارج نیست.
۱- سعی می کنی فلسفی فکر کنی که این خوبه
۲- حرفهای فلسفی که شنیدی رو پشت هم بلغور میکنی که این عین حماقته.
به نظر من ( بعد لز خوندن متنهای مختلف در وبلاگت) تو در بند دوم هستی.
میتونم بهت بگم انقدر تلاش نکن فلسفی باشی. تو مال این حرفها نیستی . اندازه خودت حرف بزن و خودت باش نه فیلسوف تکراری( که حرفهای بقیه رو تکرار میکنه) برای فکر فلسفی باید درد رو با تمام وجودت حس کنی. دردی که شاید هیچوقت فکر نمی کردی تحملشو داشته باشی.وجود فلسفه طفیلی وجود درده.
از متنهات معلومه که دردهای تو چیزی جز امتحانو درسو عشقهای زودگذر خیابونی نیست. برای اینه که می گم تو این کاره نیستی. سعی کن بری دنبال همون دردهای بزرگت!!!!!!!!!! به هر حال فلسفه بچه بازی نیست.
امیدوارم ناراحت نشده باشی.بازم میام سراغت.

ببین گلم...اینجا برای من واسه حرفاییه که نه میتونم بگم نه میتونم نگم تنها مخاطب اصلیش هم خودمم بعدا که می خونم دستگیرم میشه که مثلا فلان موقع که فلان متن رو نوشتم چه‌م بوده....حالا یا به نظر کسیکه پیش زمینه و انگیزه متن رو نمیدونه خیلی علامت سوال میشه میگه فلسفیه یا خیلی ادعاش میشه میگه دری وریه.. ولی خدارو شکر ما نه درد بزرگ داشتیم و نه کوچیک...درد بزرگ و فلسفه و کله بزرگ ارزونی بزرگان ! آدم باید دلش وسیع باشه !
شاید هم تنها جایی که من به خودم نزدیکترم و خودم هستم اینجا باشه .. و امن ترین
جابرای بروز دادن فی البداهه ترین افکار و احساساتم بدون اینکه فکر کنی حالا درموردت چه فکری می کنن ...و من ترجیح میدم کسی که وبلاگم رو می خونه راجع به متن نظر بده نه راجع به من !
والبته که دوست داشتم هنر نوشتن رو می دونستم وکلامم در حین اینکه برای خودم مفهوم داره مخاطب پسند هم بود .
به هر حال ممنونم از توجهی که به وبلاگ من داشتی

شیوا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://yekiyedooneh.persianblog.com

اجازه نده هیچ کس مایوست کنه چون به نظر من واقعا خوب می نویسی و حرفایی می زنی که شاید خیلیا میبینن و می فهمن ولی به نظرشون نمیرسه چطور بیان کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد