Yaz Geliyor !

«  این آهنگ واقعا این قدر قشنگه یا من دوست دارم؟» :

«  !!! تو دوست داری » :

*

و منم هیچ برام مهم نیست

 :در شرایط مشابه

 -با اینکه  درست ۷ روز پیش توی تعارض گیر کرده بودم -

                               " !! گویدم دل عجب لبخندیست "

 دیگه کاری به بقیه حرف و حدیث ها ندارم

**

!  تابستون میاد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ http://belikespring.persianblog.com

منم دلم تابستون می خوااااااااااااد :((((((((((((((((((

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ

عکس خیلی خوشگلیه. خیلی خوشگل. ولی راستش از حرفات خیلی چیزی نفهمیدم

مریم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام شقایق جونم...
دلم واست تنگ شده....
نمیای شرکت قبلیت...یادش بخیر....
:X
نپرس شما کی هستی..؟ مریم...
کافیه یه ۶۹۱ یادت بیاد...
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد