Heart breaker!

                    

کس نمی داند ز من جز اندکی              وز هزاران جرم و بد فعلی یکی      

  من همی آن دانم و ستار من              جرم ها و زشتی کردار من

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
من همی آن دانم و ستار من...

شیوا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ http://yekiyedooneh.persianblog.com

چرا ایتهمه غمگین!!!خوش گذشت سفر؟

ملقب به عسل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ب.ظ http://30in.persianblog.com

:-)

گفتی که رفتی مسافرت بهتر شدی ! دروغ گفتی ظاهرا !!!

گیر دادم به خودم...تو باور نکن :)
بعدشم من فقط وقتایی که خیلی خوشحال یا خیلی ناراحت میشم وبلاگمو مینویسم ..........تازگیا خوشحالیام دوومی نداره ...اینقدی نمیکشه که برسم اینجا ازش بنویسم ...ولی کِش دادنِ ناراحتی‌ها خوب ملسه !!
میگم ، نکنه بمیرم ؟هان؟ :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ

سابق انقد فلسفی نبودی چت شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد