امتحانات فرسایشی....

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق تنها جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان این شعر زیبا را به شما تقدیم می کنم تا آغازی باشد برای آمدن شما به میخونه ی حضرت عشق.....
فعلا...


به نام او که تورا آفرید ...
تقدیم به تو که هرگز نیافتمت
به دنبالت می گردم ای گمشده ی روزها و شبهای من ... کجایی ؟ نیستی ؟ کاش بودی تا سر بر شانه ات می گذاشتم ... تا میگریستم ...
ز دست این دنیای بی وفا که مرا اینگونه کرد ... اری ... کاش می یافتمت ... کاش چشمانم را می بستم و می گشودم و تو را احساس می کردم عزیز دل ...
باشد نیستی ...
هر جا هستی خوش باشی ... تنها نفس بکش چون من با تنفس تو زنده ام ... ای تنهاترین گمشده ام ...
نگو بار گران بودیمو رفتیم
نگو نا مهربان بودیمو رفتیم
اخه اینها دلیل محکمی نیست
بگو با دیگران بودیمو رفتیم
به قول شما عزیز ... واسم دعا کنید زیاد

ملقب به عسل شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://30in.persianblog.com

خواستم خدمتتون عرض کنم که :

یه کم طاقت بیاری ، خدا ایشالله از این امتحانات فرسایشی واسه مدتی راحتتون می کنه !!
یه کم طاقت بیار .....
به من نگاه کن !!!
یه کم طاقت بیار .....

D -:

بهار شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ

ای..... *:
خدا هرچه زودتر مارو از این بلای آسمانی نجات بده٬ وگرنه ما هم داریم دچار فرسایش می شیم....

در ضمن عکس که در انحصار نیست فقط مطلبت می تونه در انحصار باشه٬ بووووووووووووس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد