بعضی وقتا اینقدر عصبانی می‌شم که فکر می‌کنم امکان نداره هیچ وقت فروکش کنه
 یا اینقدر ناراحت می‌شم که  احساس می‌کنم  قلبم داره مچاله می‌شه و نمی‌تونم جلوشو بگیرم


بعضی وقتا هم کنجکاو می‌شم بدونم کسی هست بفهمه راجع به چی حرف می‌زنم یا نه
 مهمه دلیلِ این احساسِ کشنده چیه یا مهم اینه که دلم سخت گرفته؟
بعد وقتی کسی رو پیدا نمی‌کنم
با خودم فکر می‌کنم که
 

اگر روی کره ماه وایسی  و از اونجا به کره زمین نگاه کنی
به این آدمای ریز
به روابط احمقانشون
و معیارهای مضحکی که خودشونو باهاش سرگرم کردن
و خودشونو اعتقاداتو ارزشهاشونو ستون عالم می‌دونن
 آیا اصلا دیده می‌شن؟
آیا اصلا یه ظهر گرم و کسل کننده تابستونی از اون بالا پیداس؟ خمودی و گرفتگی و تلخیش خودشو نشون می‌ده؟
 آیا اصلا تابستون اونجا معنایی داره ؟ دلتنگی چی؟یا غم؟
 آیا اصلا توی این وسعت بینهایت دلگیر بودنِ من  اهمیتی داره؟

چرا باید به خاطر توهماتِ یک عنصر بی ارزش که خودشو زیادی مهم فرض کرده من هم وارد این توهمات بشم و غصه‌هامو زیادی بزرگ فرض کنم؟

چیزی که هست اینه که همیشه یادم نمی‌مونه  از اون بالا به خودم نگا کنم تا همه چیز رو کوچیک ببینم
 یک آدم پوچ رو و خشم ها و آزردگی‌ها و خودخواهی‌های خودم رو  

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام .بسیارمطالبتان جالب ودیدنی بود.
لطفا اگه میشه وبلاگ منو بانام عاشقانه دروبلاگ خودت قراربده .
به ماهم سربزن.
قربان شما مرتضیwww.mmmazad.blogsky.com

یه دوست شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com
www.money4u.blogfa.com

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

shoma ba systemi ashna mishavid be name gold...
shayad baraye kheili az shoma mesle khode man in soal bashe ke aya chera????
her her her
man migamaaaa to ghosse nakhor miduni ke che ettefaghi miofte???
man ruzi 60 dafe behet migam
hala goosh nade bebin chi mishe
az man khodafez

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد