اگه بدونی بعد از یه سفر یه هفته ای چی دلم می خواد اینجا بنویسم!!! اونم گُنــــــــــــــــــــده !!!
آخرش اینه....


              !you all   ...  

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:05 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

دوست گرامی سلام و خسته نباشید
من نوید هستم و بلاگر وبلاگ نیک کار با موضوع رازهایی برای زندگی
مطلبتون رو خوندم و از شما خیلی ممنونم که این مطلب قشنگ رو نوشتین
خلاصه خیلی باحالین ! به وبلاگ من هم یه سر بزنید و اگر مایل هستید تبادل لینک کنیم
مرسی . نوید

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ب.ظ

ادم فروش دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ب.ظ

این نظر خالیا رو کی داده .وای وای هیچکی تورو دوست نداره .من از روی دلسوزی می یام اینجا.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ب.ظ

بعضی وقتها شاید لازمه اینو تو آینه به خودت بگی در حالیکه فکر می کنی باید به بقیه گفت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد